Hoe het begon
Eigenaar Egbert van Tricht is op zijn 16e begonnen met werken in de bouw als leerling stukadoor, via een BBL-traject. 4 dagen in de week werken, 1 dag naar school. Hier heeft hij de sfeer van de bouw kunnen proeven. Toen hij 18 was, is hij weer volledig de schoolbanken ingegaan in een andere richting. De affiniteit met de bouw is echter nooit weg gegaan. In 2005 kreeg Egbert de mogelijkheid om op een uitzendbureau aan de slag te gaan om personeel binnen de bouw en techniek te bemiddelen. Na 11 jaar ervaring op te hebben gedaan bij een aantal uitzendorganisaties, is hij in februari 2016 gestart met Matchmakerz.
Inmiddels heeft Matchmakerz al vele mensen succesvol bemiddeld. Daarnaast hebben wij inmiddels een mooi netwerk aan tevreden klanten.
Wil je graag werken bij Matchmakerz? Bekijk dan hier onze vacature voor medewerker binnendienst.
Vacature Matchmaker (Intercedent).
Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar iemand met aantoonbare ervaring als intercedent op een uitzend/ detacheringsbureau. Het is geen vereiste om ervaring te hebben met bemiddeling van personeel binnen de sector bouw/techniek. Belangrijk is dat je bekend bent met het commerciële proces op een uitzendbureau. De kennis over de functies binnen de bouw en techniek brengen wij jou graag bij. Uiteraard is het wel een voordeel als je deze kennis al wel hebt! 😉
Jouw persoonlijkheid.
Wij zijn echt op zoek naar een mensen-mens. De ‘commerciële tijger’ die kosten wat het kost ‘handel binnen wil halen’ past niet binnen ons bedrijf. Je krijgt bij ons de ruimte en tijd om contact te leggen met nieuwe organisaties en hen te informeren over de mogelijkheden die wij bieden. De kwaliteit van handelen is ons meer waard dan de snelheid van handelen. Je krijgt vanuit Matchmakerz een goede begeleiding, waarin wij jou graag ondersteunen in jouw ontwikkeling.
Hoe ziet jouw dag eruit?
- Zoeken van geschikte kandidaten op diverse jobboards.
- Kandidaten bellen voor beschikbaarheid.
- Telefonische intakegesprekken voeren.
- Persoonlijke intakegesprekken voeren.
- Beschikbare kandidaten per telefoon/ mail onder de aandacht brengen binnen ons huidige netwerk aan klanten.
- Acquisitie doen naar nieuwe klanten.
- Sollicitatiegesprekken inplannen bij klanten.
- Bij gebleken geschiktheid, ben je zelf aanwezig tijdens de sollicitatiegesprekken.
- Administratieve werkzaamheden, zoals contracten in orde maken en het wekelijks verwerken van de uren van onze medewerkers.
In het kort.
Waar wij naar zoeken.
Functie eisen.
- Minimaal 2 jaar ervaring als commercieel medewerker op een uitzendbureau.
- Ervaring met werken met een CRM systeem.
Opleiding.
- Een afgeronde opleiding op MBO niveau.
Aanvullende informatie.
- Salaris: Op basis van leeftijd, opleiding en ervaring.
- Uren per week: 32-40 uur.
- Vakantiedagen: 25.
- Vakantiegeld: 8%.
- Werktijden: 08:30 uur – 17:30 uur.
- Mobiele telefoon.
- Laptop.
Herken jij jezelf in het bovenstaande en durf jij de uitdaging aan, dan komen wij graag met jou in contact!
Interesse?
Reageer hier dan direct en laat je CV achter. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met jou op.